Asiakkaamme suosittelevat

  • ”Vuokratyövoimaa tarvitessamme arvostamme joustavuutta, luotettavuutta ja toimintavarmuutta. Nämä kriteerit Astria on täyttänyt kiitettävästi.”

    Kai Pekkinen, Commercial Manager Finland, Abbott Diabetes Care
  • ”Kokemuksemme Astriasta on ollut positiivinen, kun olemme tarvinneet määräaikaista edustajaa tai tarpeisiimme räätälöityä myyntivalmennusta.”

    Hannaliina Luttinen, HR & Office Manager, Baxter Oy
  • ”Astriassa he osaavat keskustella meidän asiakkaiden kanssa juuri oikealla tavalla.”

    Jenni Tuomilehto, toimitusjohtaja, Oivauni Oy
  • ”Astrian kautta uuden edustajan rekrytointiprosessi sujui erinomaisesti. Löysimme vaivatta hyviä ehdokkaita ja yhteistyö oli vaivatonta.”

    Antti Pylkkänen, toimitusjohtaja, Fennogate Finland Oy
  • ”Yhteistyö Astrian kanssa on ollut asiantuntevaa ja joustavaa. Toiveemme on huomioitu hyvin ja asiat ovat hoituneet sovituissa aikatauluissa.”

    Jussi Vuoria, toimitusjohtaja, Mills Enterprises Ltd Oy
  • ”We have had a very professional process with Astria. We needed to find an employee and we gave Astria a short deadline. They were very fast and effective to solve this task for us. They get great recommendations from us.”

    Anja Pihl, General Manager, Denmark and Finland, Ypsomed ApS
  • Case: puhelinmyyntipalvelu Mainostoimisto Reflex Oy:lle

    Mainostoimisto Reflex Oy on täyden palvelun mainostoimisto, jonka toiminta on keskittynyt lääketeollisuuden ja hyvinvointialan yritysten palvelemiseen jo yli 30 vuoden ajan. Pitkät asiakassuhteet ja palveluhenkinen asenne sekä vahva toimialaosaaminen ovat Reflexin menestystekijöitä, jotka erottavat sen kilpailijoistaan.

    Astrian ja Reflexin yhteistyö lähti liikkeelle tarpeesta tukea Reflexin palvelukokonaisuutta käytännön myyntitoiminnalla. Yhteinen kieli ja toimintatapa ovat löytyneet helposti, koska Reflexin tapaan myös Astria on lääketeollisuuden toimialaosaaja. Yhteistyö on sujunut alusta asti mutkattomasti ja tuloksellisesti.

    Keväällä 2021 Astria toteutti Reflexin asiakkaan toimeksiantaman puhelinmyyntiprojektin, jossa Astrian ammattitaitoiset myyntiedustajat kontaktoivat lyhyessä ajassa kaikki Suomen apteekit. Astria rakensi projektiin tiimin, joka koostui lääketieteen opiskelijoista ja apteekkityön ammattilaisista. Soittokierros aloitettiin ja lopetettiin täsmälleen ennalta määritellyn mukaisesti. Astrian työnjohto ohjasi soittotyötä aktiivisesti ja huolehti siitä, että kontaktoinnin volyymi tuli painotettua projektin ensimmäiselle ja toiselle puoliskolle oikein. Projektin päätteeksi Astria laati informatiivisen projektiraportin, joka sisälsi paljon autenttista, apteekeista kerättyä palautetta.

    Reflexin toimitusjohtaja Jenita Pernellin mukaan Astrian toteuttama soittokierros meni mainiosti ja myös Reflexin asiakas oli siihen tyytyväinen. Astrian soittajat tavoittivat apteekkien ostovastuulliset erinomaisesti ja yllättäviinkin muutoksiin reagoitiin nopeasti. Lisäksi projekti tuotti arvokasta informaatiota apteekeista kerättyjen palautteiden ja kommenttien ansiosta. Myönteisten kokemusten myötä Reflex on jo miettimässä uusia yhteistyöprojekteja Astrian kanssa.

  • Case: rekrytointipalvelu Fennogate Finland Oy:lle

    Fennogate Finland Oy on suomalainen yritys, joka tarjoaa korkealaatuisia tuotteita apteekeille ja terveydenhuoltoalan ammattilaisille. Yrityksen toiminnan perustana ovat laadukkaat ja innovatiiviset tuotteet sekä ammattitaitoiset avainpartnerit. Fennogaten tuotevalikoimaan kuuluu lääkinnällisiä laitteita sekä ravintolisiä ja vitamiineja.

    Fennogate on käyttänyt jo muutaman vuoden ajan Astrian palveluita hakiessaan yritykseensä uusia myynnin ja markkinoinnin ammattilaisia. Yhteistyö on ollut saumatonta ja Fennogate on voinut luottaa rekrytoinneissaan Astrian erityisosaamiseen ja joustavuuteen.

    Touko-kesäkuussa 2021 Astria toteutti rekrytointiprojektin, jossa haettiin Fennogatelle hankepäällikköä/markkinointivastaavaa määräaikaiseen työsuhteeseen. Työhön etsittiin henkilöä, joka viihtyy yhtä lailla päivittäisten operaatioiden kuin liiketoiminnan kehittämisenkin parissa. Tehtävän moniulotteisuus teki siitä paitsi haastavan myös hyvin mielenkiintoisen.

    Rekrytointia koskeva päätös haluttiin tehdä ennen kesälomakautta, joten projekti käynnistettiin ripeästi. Fennogate sai kommentoitavakseen ja hyväksyttäväkseen Astrian laatiman rekrytointi-ilmoituksen jo samana päivänä, kun sopimus palvelusta oli allekirjoitettu. Ilmoitus hiottiin nopeasti valmiiksi ja julkaistiin Astrian verkkosivuilla ja sosiaalisen median palveluissa.

    Potentiaalisten hakijoiden etsimisessä hyödynnettiin myös suorahakumenettelyä. Perusteellisen pohjatyön, haastatteluiden ja arvioinnin pohjalta tehtävään löytyi neljä kandidaattia, joista Astria laati Fennogatelle seikkaperäiset lausunnot. Koko projektin ajan Astria huolehti työnhakijoiden asianmukaisesta informoinnista.

    Hienosti onnistunut rekrytointiprojekti päättyi kesäkuun lopussa uuden hankepäällikön/markkinointivastaavan työsopimuksen allekirjoittamiseen. Fennogaten toimitusjohtaja Mervi Hollmén oli projektiin hyvin tyytyväinen todeten Astrian hoitaneen sen erittäin hyvin ja joustavasti. Yhteistyön tuloksellisuus kannustaa käyttämään Astrian palveluita jatkossakin.

  • Case: osa-aikaisen myyntiedustajan vuokraus

    Muuttuvassa kilpailutilanteessa asiakkaalla oli tarve lisätä asiakastapaamisia tietyllä maantieteellisellä alueella.

    Ratkaisu

    Tarjosimme asiakkaalle tehtävään osa-aikaisen myyntiedustajan ripeästi, ja asiakkaan resursseja lisättiin onnistuneesti. Onnistunut rekrytointi johti myyntiedustajamme vakinaistamiseen.

  • Case: kokenut lääke-edustaja lanseerauksen tueksi

    Asiakasyrityksellä oli erityislääkevalmisteen lanseeraukseen liittyvä koulutustarve apteekkirajapinnassa.

    Ratkaisu

    Tarjosimme tilanteeseen erikoislääkäreiden ja apteekkihenkilöstön parissa kokeneen lääke-edustajan. Lääke-edustajamme tapasi asiakkaita vain muutama päivä asiakasyrityksemme yhteydenoton jälkeen. Tyytyväinen asiakas ilmoitti käyttävänsä jatkossakin Astrian palveluita.

  • Case: asiakkaan palveluiden tunnettavuuden lisääminen avoterveydenhuollossa

    Erikoislääkäripalveluita ja lääketieteellisiä tutkimuksia tarjoava yritys halusi lisätä tunnettavuuttaan avoterveydenhuollon sektorilla.

    Ratkaisu

    Asiakkaan kanssa tehdyn myyntistrategian ja asiantuntevan myyntiedustajamme voimin asiakaskohtaamisten määrä kasvoi lyhyessä ajassa. Asiakkaalle saapuneiden lähetteiden määrä nousi ja asiakas tavoitti merkittävän määrän avoterveydenhuollon ammattihenkilöstöä.

  • Case: ulkoistettu myyntitiimi lanseerauksen tueksi

    Merkittävä lääkealan yritys tahtoi varmistaa onnistumisen uuden lääkkeen lanseerauksessa ja tarvitsi lisävahvistusta omaan myyntitiimiinsä.

    Ratkaisu

    Yhdessä asiakkaamme kanssa rakensimme kuuden hengen tiimin, jossa oli sekä meidän valmentamiamme innostuneita edustajia että jo kokemusta hankkineita ammattilaisia. Ulkoistettu myyntitiimi tehosti lanseerausta onnistuneesti, ja näin asiakkaamme saavutti haastavan tavoitteensa asetetun budjetin puitteissa.